30 iunie 2010

Cea mai lunga partida...de tenis (replica la blogul lui Thian)

"După meciul din turul întîi de la Wimbledon jucat împotriva lui Nicolas Mahut, meci care a durat unsprezece ore, John Isner a fost invitat la emisiunea lui David Letterman, unde a dezvăluit zece idei la care s-a gîndit pe parcursul partidei.

Cu mult umor , americanul şi-a prezentat într-un manieră ierarhizată topul celor mai trăznite gînduri pe care le-a avut pe parcursul setului decisiv care s-a încheiat după opt ore, 70-68 în favoarea sa.

10.
Sunt epuizat!
9. Jucăm de atîta vreme că am şi uitat cine sunt: Isner sau Mahut?
8. Mai ştii cînd am zis că sunt epuizat? Asta era în urmă cu opt ore!
7. Mă întreb dacă voi fi praf mîine
6. Voi juca aşa pînă la 51-50 şi apoi fac break-ul
5. Mă ia somnul!
4. De ce nu am putut juca cu Federer? S-ar fi terminat totul în 15 minute!
3. Cîrcel!
2. Sincer, nu-mi mai pasă dacă înving sau pierd, vreau numai să mor!
1. Larry King (prezentator american de televiziune) a avut căsnicii care nu au durat nici cît meciul acesta."

am citat din gsp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu