14 februarie 2010

Anul 1

Ajung la faculta, habar n-am cat e ceasu’ asa ca merg jos la bar sa vad daca e cineva…

-Salut!

-Ciau!

-Ooo…Domnu’ Chitu.

-…

-Ce faci?

-Am un rahat de laborator.Voi?

-La fel.

La masa erau Ioschici, Harnu, Ruben si ,chiar daca nu ia parte la discutii, hai sa-l punem la socoteala si pe Chitu . Se fac cateva glume pe seama mea pe care incerc sa nu le bag in seama si imi continui dialogul…

-Dani,de la cat ai ore?

-De la 1.

-De la cat?

-De la 1.

-Cum naiba ? Tu faci misto?

-Sorine… Ce nu ti-e clar?

-Ba , zi dracu de la cat ai ore!

Rasete…

-Ba tu esti prost?

Ma simt iritat de rasetele si glumele lor, ma intreb ce naiba i-o fi apucat.Imi amintesc ca am ceasul la mine si ma uit sa vad cat ii ora: era 12:30. Sunt prost…

-Ce faceti diseara?

-Nu stiu.Tu ce propui ?

-Hai la o retea.Veniti?

-Nu stiu.

-Hai ca ne-ntalnim jos la 8.

-La 8? Bine.Ioschici, vii?

-Da.

-Hai ca eu trebuie sa plec.Ne-ntalnim atunci la 8.

-Da,da…

…Ora 7:45 .Ajung jos in hol, dupa ceva timp apare Harnut apoi Ioschici si Sile.

-Ciau.

-Gata,mergem?

-Alex nu mai vine?

-A zis ca daca vine ne-ntalnim la 8.

-Il asteptam atunci.

8:15.Alex nu mai vine…

-Na hai sa mergem.

-Da’ stai putin.Unde mergem totusi?

-Pai nu mergem la retea?

Si din acest moment s-au iscat discutii care nu au dus la nici un rezultat.Eu vroiam sa merg la retea, Harnut vroia orice,Ioschici n-avea chef de retea si lui Sile ii era indiferent unde mergem numai nu la retea.Ce a urmat?Ne-am plimbat aiurea, am fost la Grizly si am baut un suc, apoi dupa un mic show facut de Sile si Dani care in cele din urma l-a enervat pe Harnut am plecat sa dorm .Acum ma gandesc,oare imi sunt de folos prietenii?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu