14 februarie 2010

Vanatul fiarei

Cra…Cra…

Corbul zbura…

Alerg prin padurea-necata in ceata.

Ii simt mirosul putred ce imi provoaca greata,

E-n urma mea,ma haituie-ntruna

Si calea n-o vad , ascunsa e luna

Prin norii cei grei ce par a cadea odata cu ploaia marunta

Si urletul fiarei din nou ma-nspaimanta.

Cra…Cra…

Corbu-astepta…

M-afund incet prin desisul padurii

Simt sangele-mi cugrand prin coltul gurii

Si-n pieptul meu arde o rana adanca

Ingenuncheat zac in noroi lang-o stanca;

Mocirla e rece si suflu-mi ingheata

Si totusi e bine ca sunt inca-n viata

Din nou ma ridic si-ncerc a fugi.

Doi ochi ma tintesc ca niste faclii

E fiara nebuna, din nou m-a gasit.

Nu pot sa mai lupt, sunt prea obosit

Si frica imi trece, ma simt linistit

Din man-arunc jos taiosul cutit.

Pe fiara aceasta nu vreau s-o ucid

Si ochii-i inchid…

Cra…Cra…

Corbul manca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu