14 februarie 2010

Prosti

Stau afara pe banca.Il vad pe Grasu trcand cu bicicleta.

-Cooosmiiinnnn,baaaaaaa!Ba da ce surd mai ii si asta .Salut!

-Salut!

-Ce naiba ma, mai spala-te si tu-n urechi. Esti chior?

-Ce vrei? Ma grabesc.

-Unde dracu’ mergi?

-La vara-mea…

Grasu se departeaza dand de zor din pedale.Apare Coniac:

-Te-ai uitat?

-Cum sa nu.

-Ai vazut ce i-o dat.

-Ti-am spus eu ca-i fain.

-Da-l omoara?

-Da ma,pai ce naiba,l-am vazut la niemti.

-Oricum ii super.

-Da.

-Unde o mers Grasu’?

-La vara-sa sa-i dea limbi.

-Da-l naibii de castor…

Radem amandoi.Pe strada apar doua tipe.Le stiu dupa fete dar habar n-am cum le cheama.Il intreb pe Coniac.

-Cine-s astea?

-Cine?Curvele astea doua?Habar n-am.

Stam si le privim cum trec.De undeva apare si Armin.

-Frumoasooo…O noapte de sex…Cu tine…Sexiii….Fac iu…Iubireeeee!

-Ba Armin,da-te-n mortii matii…Mars acasa…

-Ce vrei?…Hai ne batem…

Ma ridic si ii dau doua palmi.

-Baaa…v-omor pe toti…va tai gatu’…Apoi urmeaza niste injuraturi tipice pentru el ,cam greu de reprodus dar oricum ceva legat de mame si dumnezei.

Eu si Coniac stam si radem.

-Erau bune alea doua,zice Coniac.

-Aia blonda era un pic mai naspa da’ mergea si ea odata…

-Numa’ odata?!

-Da’ ce cur avea bruneta … Ba Armin ,date-n mata ,ce dracu strigi dupa ele .Esti prost?

-Va bat ma .Va bat pe amandoi.Hai,esti tare?Hai fraiere…Hai ne batem…

Coniac a inceput sa se enerveze.

-Ba nu ma fa sa ma ridic ca te pocnesc…

-Hai sa te vad.

-Ba Armin ,termina…

Era prea tarziu sa mai intervin.Armin il lovise deja pe Coniac in spate.Atata i-a trebuit.Ridicandu-se de pe banca ,Coniac ii aplica cativa pumni in stomac apoi il tranteste pe jos.

-Bllllllleeeeeeeee… De la atatia nervi si dupa lovoturile lui Coniac ,Armin facu spume la gura iar apoi vomita …

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu