14 februarie 2010

…Dupa

Plutesc.

Inot.

Ma scufund…doar putin…

Vreau sa ies!

Nu pot?!

Ma-nnec intr-o mare de sange

Si simt ca ma inund de sange.

Are un gust amar.

Hmm…credeam ca-i dulce.

Ma zbat ,dar in zadar.

Si totusi , o mana ma trage spre mal.

In fine ,am scapat!

Pe tarm pasesc pe trupuri sfartecate.

In urma mea e moartea si-n fata mea la fel.

Ma arde cumplit o sete si gatul mi-e uscat,

M-aplec sa beau,doar un strop imi e deajuns,

Dar e doar sange ,amar si-acesta.

Din nou vad Moartea.

Ce-i drept e doar silueta ei in apusul soarelui

Ultimul apus.

E frumoasa?!

M-apropii…

Ce-i asta?

Fata ei hada ma scarbeste

Ma reped spre ea.

Ma stie…

De mult dorea sa vin,

M-asteapta cu bratele-i deschise.

I-am vazut coasa; un cap cade…

Sangele e peste tot.

Am ucis-o…

S-a inselat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu