17 februarie 2010

Covrigi

Am trecut azi prin piata Maria, pe la 4:30 dupamasa, trebuia sa merg la cursulde legislatie dar ajunsesem cam devreme asa ca m-am plimbat putin pe acolo. Umbland asa gura casca am simtit in nari un miros placut, de aluat copt, mi-am lasat nasul sa ma conduca si am ajuns in dreptul unui mic magazin unde se faceau covrigi(si nu numai) lumea se imbulzea la coada de parca aia deschisesera pentru prima si ultima oara magazinul, am intrat in cladirea de langa (trebuia sa ii iau la taicameu un bilet de loto) si am stat acolo vre-o 5 min, am iesit cu gandul ca o sa imi iau si eu 2-3 covrigi. Nici nu am intors bine capul in directia covrigariei ca in loc sa vad 4-5 persoane la coada acum erau in jur de 15 oameni si inca mai venea lume. Mi-am pus pofta-n cui si am plecat catre sala de legislatie, in fata mea un nene avea agatati pe o funie vre-o 10 covrigi. Cred ca sunt tare buni.

P.S. vineri o sa stau si eu la coada

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu