14 februarie 2010

primul text

Asta e unul din primele texte scrise de mine, nu am modificat aproape nimic asa ca putem spune ca e varianta bruta…enjoy

E ora 6 şi ceva. Mă trezesc. În casă e destul de cald dar totuşi parcă simt un fel de raceală, poate că e din cauza vremii de afara sau poate că simt asta din cauza frigiderului în care am dormit. Mă îmbrac şi merg să iau micul dejun. Azi îmi pregătesc ceva special: pâine cu margarină şi gem, ceai nu beau pentru că mi-e prea lene să-mi fac. După ce mănânc ies afară. Câtă linişte. Câtă pace. Totul e alb in jur, zapada domneste peste tot, chiar şi pe şlapii mei de casă pe care maică-mea mi-a luat din piaţă pentru că erau ieftini. Ud la picioare cum eram intru înapoi în casă şi mă pun în pat să mai dorm puţin…

Apare taică-meu, ”haide” mă îndeamnă el de zor bătând în geam şi arătându-mi lopata.Nu vroia sa mă bată aşa cum credeţi voi ca ar fi fost normal ci mă chema bucuros să-l ajut la curaţat zăpada. După câteva minute ies afară pregatit de acţiune, ‘action man’, iau lopata şi încep să-mi croiesc cărare prin nămeţii din curte. Taică-miu mă priveşte, râde, iăi aprinde o ţigară, îşi ia lopata în mână şi pleacă. Am rămas singur în curte. Dacă vă întrebaţi unde a mers taică-meu ei bine să ştiţi că nu s-a dus la stradă să cureţe zăpada de pe trotuar, pur si simplu s-a dus în bucătărie unde îşi poate fuma ţigara în linişte şi mă poate supraveghea aruncând câte o privire pe geam. Aşadar, singur cum eram, mă apuc să dau deoparte zăpada; binennţeles că munca mea e cam in zadar( avand in vedere faptul ca m-am enervat si nu mai am chef sa scriu).

Dau cu lopata în continuare; transpir iar transpiratia îmi îngheaţă aşa că în cele din urmă voi îngheţa şi eu. În zăpadă găsesc un şobolan pe jumătate ros, ros de curiozitate îl prind de coadă şi îl ridic, era şobolanul prins aseară de câinii mei, Didi şi Pamfil sau Tachi sau Lache sau cum naiba l-o mai fi chemând. L-am recunoscut după capul lipsă pe care i-l roasera câinii. Îl arunc în grădina şi lopaţesc mai departe. După ceva timp îmi termin treaba şi pot pleca, tot atunci îşi termină şi taicămeu ţigara şi brusc apare mam-mea care ne laudă pentru treaba buna pe care am facut-o. În timp ce taicămeu îşi asumă toate laudele pe mine m-au cam plictisit tampeniile astea ce le-am scris.Astept sa inceapa ‘interviu cu un vampir’.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu