14 februarie 2010

Cola

-Salut!

-Salut!

-Ce faceti?Mai aveti ore?

-Nu.Mergem la pariuri.Vi si tu?

-Mai am curs la DCE… da’ poate ca vin.Cine merge?

-Numa’ eu si Ioschici.

-Pai Costea si Sile ce fac?I-am vazut si pe ei cu voi.

-Costea are nu stiu ce laborator si Sile merge acasa.

-Naspa.

-Na… si totusi nu vi?

-Mai am cursuri.

-Hai macar sa ne iei un suc.

-Da,da,vezi sa nu.

-Pai nu ai luat ceva examene sau colocvii?

-Nu.Da de ce nu luati voi un suc?

-Nu prea avem bani.

-Da, si eu parca am.

-Hai ca punem toti.

-Bine, haide.Eu pun zece mii.

-Pun si eu zece si Harnu’ ,tu-i pui pe restu.

-Da nu am decat cinci mii

-Eu mai mult de zece mii nu pot sa pun ca imi trebuie bani de ocazie.

-Da-o-n mortii masii ,iarasi sa pun eu bani mai multi.

-Lasa ca-l imprumuti pe Trifa.

-Da de ce pe Trifa ca el pune 10.000 si tu numa’ 5.

-Lasa ca vine Dan poate are el ceva bani.

-Salut!

-Salut!

-Ioschici,ai o tigara?

-Nu are.Nu vrei sa luam un suc.

-Da’ n-am nici un ban la mine.

-Cum naiba ma’ Dane ,iarasi n-ai bani. Mai bine du-te…

-Lasa Dane ca te-mprumuta Ioschici cu 10.000.

-Cum sa ma-mprumute?

-Ia banii numa si du-te ia un cola.

-Da’ de ce sa merg eu?Trimite-l pe Trifa.

-Da’ tu esti singurul fara bani.

-Da-i Ioscici banii sa ia un cola…

Dupa ceva timp Dan revine cu sucul.

-Ba Harnut ,da’ ia stai.Tu iarasi nu ai pus nici un ban.

-Cum nu .Am avut 5.000.

-Care 5.000 ca sucu o fost 33.000 si tu ai pus numai 3.000 ca eu ,Trifa si Dan am pus fiecare cate 10.000…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu